مقاله امکان سنجی استفاده ازاستراتژی کنترل رمپ به همراه در آزاد راه همت (HOV) اولویت به وسایل نقلیه چند سرنشین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله امکان سنجی استفاده ازاستراتژی کنترل رمپ به همراه در آزاد راه همت (HOV) اولویت به وسایل نقلیه چند سرنشین دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله امکان سنجی استفاده ازاستراتژی کنترل رمپ به همراه در آزاد راه همت (HOV) اولویت به وسایل نقلیه چند سرنشین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امکان سنجی استفاده ازاستراتژی کنترل رمپ به همراه در آزاد راه همت (HOV) اولویت به وسایل نقلیه چند سرنشین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله امکان سنجی استفاده ازاستراتژی کنترل رمپ به همراه در آزاد راه همت (HOV) اولویت به وسایل نقلیه چند سرنشین :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

کنترل یا سنجش رمپ )ramp metering) بعنوان یکی از اقدامات موثر برای مقابله با پدیده تراکم درآزادراهها و بزرگراهها تشخیص داده شده و مورداست فاده قرارمی گیرد . بطورکلی استراتژی کنترل ترافیک بنحوی است که ترافیک ورودی به آزادراه از رمپهای ورودی )onramps) طوری تنظیم می گردد ، که جریان آزادراه از ظرفیت آن تجاوز ننماید . درسالهای اخیر الگوریتم های مختلفی برای اطمینان ازکارایی استراتژی سنجش رمپ، توس عه داده شده است . هدف از این تحقیق امکان سنجی استفاده از روش فوق برای کنترل رمپهای ورودی درآزادراه همت می باشد . انجام کنترل رمپ به عوامل متعددی همچون : (حجم ترافیک شرایط ترافیک در پایین دست رمپها و طول صف ) بستگی دارد و اثرات آن برترافیک خیابانهای اطراف د ر امرکنترل رمپ بایستی مدنظر قرار گیرد ، که دراین مطالعه پس از تجزیه وتحلیل وضعیت ترافیک و آنالیز عرضه و تقاضای سیستم ، کاستی های موجود و نقاط بحرانی ( دارای تراکم ) در ساعات اوج ترافیک در مقاطع مختلف مطالعه
موردی (آ زادراه همت حد فاصل بزرگراههای مدرس و شیخ فضل ا … نوری ) شناسایی گردیده است وبرای رفع مشکلات فوق ، استراتژی سنجش رمپ از ترکیب توأم استفاده ازکنترل رمپ و اولویت به وسایل نقلیه پرسرنشین )‘HOV‘ درقالب سناریوها و الگوریتم های مختلف ارائه گردیده است و تجزیه و تحلیل آن از روش طراحی سناریو )Scenario Planning) انجام گرفته است .
نتایج ، بهبود قابل ملاحظه ای را درخط اصلی آزادراه بدنبال داشته است ، لیکن برای اینکه اعمال روشهای فوق هرچه بیشترموثر واقع گردد ، بایستی طرحها و اقداماتی درجهت بهبود شبکه و توجیه و تشویق شهروندان برای رعایت اصول مورد نظر تهیه گردد و برنامه ریزیهای لازم برای توسعه آتی آن بعمل آید .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.