مقاله مدیریت روابط با مشتری(CRM)براساس نظام ارزشیابی مشتری ( بررسی موردی بانک ملت )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت روابط با مشتری(CRM)براساس نظام ارزشیابی مشتری ( بررسی موردی بانک ملت ) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت روابط با مشتری(CRM)براساس نظام ارزشیابی مشتری ( بررسی موردی بانک ملت )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت روابط با مشتری(CRM)براساس نظام ارزشیابی مشتری ( بررسی موردی بانک ملت )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت روابط با مشتری(CRM)براساس نظام ارزشیابی مشتری ( بررسی موردی بانک ملت ) :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

از جمله موضوعات مهم در زمینه بازار یابی، بازار یابی رابطه مند است . بازاریابی رابطه مند به ایجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههای ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر با مشتر ی به منظور حفظ ونگهداری مشتر ی است . بازار یابی رابطه مند به دنبال مشتر ی مدار ی وکسب رضا یت مند ی و وفادار ی مشتر یان نسبت به سازمان است . ز یرا مشتر یان منبع اصلی درآمد ومنفعت سازمانی هستند .
از طرفی تعداد ز یاد مراجعه کنندگان سازمانی از یک سو واز طرف د یگر محدود یت منابع سازمان ، سازمانها را وادار می کند تا اقدام به اولو یت بند ی مشتر یان نما یند . تا خدمات خود را متناسب با اولو یت دسته ها ی مشتر یان ارائه داده وحداکثر ارزش افزوده را از برقرار ی رابطه با مشتر ی کسب نما یند . ۱ درا ین مقاله به دو مدل مفهومی اولو یت بند ی مشتر یان وفرا یند اولو یت بند ی مشتر یان که با استفاده از فن AHP در یکی از بانکها ی دولتی کشور انجام شده است اشاره می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.