مقاله مهندسی مجدد فرایند مدیریت امور مشتریان : چارچوب پیشنهادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مهندسی مجدد فرایند مدیریت امور مشتریان : چارچوب پیشنهادی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مهندسی مجدد فرایند مدیریت امور مشتریان : چارچوب پیشنهادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مهندسی مجدد فرایند مدیریت امور مشتریان : چارچوب پیشنهادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مهندسی مجدد فرایند مدیریت امور مشتریان : چارچوب پیشنهادی :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
رقابت، تغییر،مشتری و فناوری اطلاعات از جمله چالش هایی می باشند که سازمان های کسب و کار در دهه جاری با آن مواجه می باشند . پاسخگویی و ارزش آفرینی برای مشتریان رسالت اصلی هر کسب و کار می باشد . این ارزش تنها در سایه فرایندهای کارآمد قابل حصول است . تحقیقات نشان می دهد عدم توجه به فرایندهای کسب و کار، عدم همسویی آن با راهبردهای سازمان و فقدان
روش شناختی های جامع و کارآمداز دلایل عمده شکست پروژه های مدیریت امور مشتریان می باشد . بدین منظور و با توجه به نقش مهندسی مجدد در بهبود فرایند کسب و کار،چارچوبی را با ذکر مراحل اجرایی آن پیشنهاد می نماییم . تدوین راهبرد های سازمان، شناسایی فرایندهای کسب و کار، تحلیل داده ها، مهندسی مجدد، مدیریت تغییر،ارزیابی و بهبود مستمر این چارچوب را تشکیل می دهد . چارچوب پیشنهادی را در یکی از گمرکات اجرایی کشور پیاده سازی می نماییم .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.