مقاله ارزیابی تجربی و شبیهسازی کامپیوتری موتور توربوچارج بنزینی با خنککن پسین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی تجربی و شبیهسازی کامپیوتری موتور توربوچارج بنزینی با خنککن پسین دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی تجربی و شبیهسازی کامپیوتری موتور توربوچارج بنزینی با خنککن پسین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تجربی و شبیهسازی کامپیوتری موتور توربوچارج بنزینی با خنککن پسین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی تجربی و شبیهسازی کامپیوتری موتور توربوچارج بنزینی با خنککن پسین :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
توربوچارج کردن موتورهای بنزینی در مقایسه با موتورهای دیزلی دارای ویژگیهایی است زیرا موتورهای بنزینی در محدوده وسیعتری از بار و دور کار میکنند و به پاسخ سریعتر و کنترل دقیقتر برای اجتناب از پیشاشتعالی و ضربه نیاز دارند. یک کد کامپیوتری شبیهسازی موتور توربوچارج بنزینی با بکارگیری یک مدل احتراق سه ناحیهای نوشته و مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از این کد محاسباتی، عملکرد موتور توربوچارج بنزینی در محدودههای مختلف سرعت، نسبت توازن و زمانبندی جرقه پیشبینی میگردد و حالات توربوچارج و تنفس طبیعی موتور مقایسه میگردد. یک موتور توربوچارج بنزینی مجهز به خنککن پسین نیز آزمایش شده و تأثیر آن بر مشخصههای رفتاری اصلی موتور بررسی میشود. نتایج شبیهسازی همخوانی خوبی با نتایج تجربی دارند. آزمایشها نشان میدهند در دورها و بارهای پایین استفاده از خنککن پسین مقرون به صرفه نیست در حالی که در بقیه شرایط استفاده از کاملاً مؤثر و مفید میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.