مقاله استفاده از الگوریتم پس انتشار خطا برای تخمین طیف ۳/۱ اکتاو تراز فشار صدای تراکتور دوچرخ در حالت حمل و نقل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از الگوریتم پس انتشار خطا برای تخمین طیف ۳/۱ اکتاو تراز فشار صدای تراکتور دوچرخ در حالت حمل و نقل دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از الگوریتم پس انتشار خطا برای تخمین طیف ۳/۱ اکتاو تراز فشار صدای تراکتور دوچرخ در حالت حمل و نقل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از الگوریتم پس انتشار خطا برای تخمین طیف ۳/۱ اکتاو تراز فشار صدای تراکتور دوچرخ در حالت حمل و نقل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از الگوریتم پس انتشار خطا برای تخمین طیف ۳/۱ اکتاو تراز فشار صدای تراکتور دوچرخ در حالت حمل و نقل :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

کاربرد تراکتورهای دوچرخ در کشور ما تنها محدود به کاربردهای مزرعه ای نمی باشد، بلکه از آنها برای حمل و نقل محصولات کشاورزی و سرنشینان در جاده های آسفالت و خاکی روستایی، همچنین سطوح دارای پوشش گیاهی استفاده میشود. اندازه گیریها نشان داد که تراز سروصدای این ماشینها بهdB(A)92 میرسد که بیشتر از حد استانداردdB(A)85 است؛ بنابراین اجرای برنامه های کنترل و کاهش صدا یا حداقل محافظت از کاربران ضروری به نظر میرسد. پیش شرط کنترل و کاهش صدای این دستگاهها دانستن میزان تراز فشار صدا، همچنین محتوای فرکانسی صدای منتشر شده از آنها میباشد. از اینرو، این پژوهش به منظور بدست آوردن و تخمین محتوای فرکانسی صدای تراکتور دوچرخ ۱۳ اسب بخار در باند فرکانسی ۱/۳اکتاو انجام شد. در این تحقیق از شبکه عصبی مصنوعی با الگوریتم پس انتشار خطا برای پیش بینی دقیق مقادیر طیف ۱/۳ اکتاو تراز فشار صدای دستگاه استفاده شد. سیگنالهای صدای ساطع شده از دستگاه در مکانی که براساس استانداردهای بین المللی مهیا گردیده بود، اندازه گیری شدند و سپس در حوزه زمان و فرکانس در محدوده شنوایی انسان (۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز) مورد تحلیل قرار گرفتند. بررسی نتایج نشان داد که شبکه پرسپترون چهار لایه با الگوریتم پس انتشار خطا، دولایه پنهان، یازده نُرون در لایه پنهان اول و پنج نُرون در لایه پنهان دوم برای پیش‏بینی طیف ۱/۳ اکتاو تراز فشار صدای تراکتور در موقعیت گوش راننده و در شرایط حمل و نقل بار و سرنشینان با استفاده از پارامترهای ورودی سرعت موتور، نسبت دنده، نوع جاده (خاکی، آسفالت و چمن) و مراکز فرکانسی طیف ۱/۳ اکتاو مناسب است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.