مقاله اعتماد در تجارت الکترونیک و ارائه چارچوبی جهت طبقه بندی مکانیزم های ایجاد آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اعتماد در تجارت الکترونیک و ارائه چارچوبی جهت طبقه بندی مکانیزم های ایجاد آن دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اعتماد در تجارت الکترونیک و ارائه چارچوبی جهت طبقه بندی مکانیزم های ایجاد آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اعتماد در تجارت الکترونیک و ارائه چارچوبی جهت طبقه بندی مکانیزم های ایجاد آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اعتماد در تجارت الکترونیک و ارائه چارچوبی جهت طبقه بندی مکانیزم های ایجاد آن :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
امروزه شاهد توسعه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و گسترش روز افزون کاربرد آن در حوزه های مختلف زندگی بشر ی هست یم . کاربرد تکنولوژی های اطلاعات ی و ارتباط ی در حوزه کسب و کار و تجارت، مزیت های شگفت آوری را برای مصرف کنندگان و فروشندگان به همراه داشته است . راحتی انجام تراکنش ، ارتباطات ، دسترس ی های سر یع، خر ید ۲۴ ساعته در طول شبانه روز ، تحو ی ل کالا ی خر ی داری شده در محل دلخواه و ق یمت های پایین تنها بخش ی از تاث یراتی است که انجام تجارت را بس یار راحت تر از گذشته نموده است . اما با وجود تمام مزایای ذکر شده و با اینکه خر یداران انجام تجارت و خر ید را از طر یق اینترنت بس یار می پسندند، تنها بخش ک می از کاربران ا ینترنتی اقدام به انجام خرید اینترنتی می نمایند . بر اساس تحقیقات انجام شده، دلیل اصلی این مساله عدم اعتماد مشتریان به مح یط وب و انجام خر ی د از طریق آن است .
در این مقاله ضمن بررس ی ادب یات موجود در زم ینه اعتماد، با تشر یح ریسک های موجود در تراکنش های تجارت الکترون یک، مکانیزم های ایجاد اعتماد ب یان می گردد . در پا یان با ارائه طبقه بند ی جدید از مکان یزم های ایجاد اعتماد، چارچوبی مناسب جهت تصم یم گ ی ری در مورد انتخاب مکانیزم و سیاست ایجاد اعتماد پیشنهاد می گردد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.