مقاله فرآیند برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی یکپارچه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فرآیند برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی یکپارچه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فرآیند برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی یکپارچه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فرآیند برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی یکپارچه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فرآیند برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی یکپارچه :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

در دنیای امروزی مفاهیم جدید بسیاری از ارتباطات بازاریابی باتوجه به جهانی شدن و توسعه تکنولوژیهای جدید ارائه شده است . در سال ۱۹۹۳ نیز یک مفهوم جدید که IMC یا ارتباطات بازاریابی یکپارچه نامیده می شد معرفی گردید . این مفهوم فرصتهای زیادی در پیش روی شرکتهای مختلف با اندازه های مختلف قرار داده است . هدف از این مقاله نیز معرفی روشهای برنامه ریزی جهت استقرار IMC در شرکتهای مختلف و بیان مزایای حاصل از آن به صورت خلاصه می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.