مقاله جداسازی ترکیبات گوگردی موجود در بنزین توسط کاتالیست بر پایه نانولوله های کربنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جداسازی ترکیبات گوگردی موجود در بنزین توسط کاتالیست بر پایه نانولوله های کربنی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جداسازی ترکیبات گوگردی موجود در بنزین توسط کاتالیست بر پایه نانولوله های کربنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جداسازی ترکیبات گوگردی موجود در بنزین توسط کاتالیست بر پایه نانولوله های کربنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جداسازی ترکیبات گوگردی موجود در بنزین توسط کاتالیست بر پایه نانولوله های کربنی :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

در این مقاله حذف ترکیبات گوگردی از بنزین توسط کاتالیست با پایه نانولوله های کربنی د ر شرایط ناپیوسته مورد مطالعه قرار گرفت است . داده های س ینتیک و ایزوترم های جذب در حالت تعادل از داده های آزمایشگاهی بدست آمده و تاثیر پارامترهای مختلف آزمایشگاهی از قبیل زمان تماس، غلظت اولیه ترکیبات گوگردی، مقدار کاتالیست استفاده شده و دما روی س ینتیک حذف ت رکیبات گوگردی بررسی گردید . نتایج نشان می دهد که پارامتر اصلی که نقش مهمی در پدیده حذف این ترکیبات بازی می کند ، غلظت اولیه ترکیبات گوگردی و میزان کاتالیست استفاده شده می باشد . زمان لازم برای رسیدن به تعادل در این واکنش بسته به غلظت اولیه ترکیبات گوگردی بین ۷ تا ۱۱ ساعت می باشد. با افزایش دما از ۲- تا ۴۰ درجه سانتیگراد مشاهده می شود که میزان حذف (برای محلولی با غلظت اولیه ppm2000 از ۶۰ % به ۶۴ %) افزایش می یابد، همچنین بررسی تطابق داده های جذبی ترکیبات گوگردی با ایزوترمهای جذب مختلف نشان داد که مدل لا نگمور برای داده های آزمایشگاهی در مقایسه با مدل جذب فرندلیچ مناسب تر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.