مقاله هویت شرکت : مفاهیم و روش های اندازه گیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله هویت شرکت : مفاهیم و روش های اندازه گیری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله هویت شرکت : مفاهیم و روش های اندازه گیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هویت شرکت : مفاهیم و روش های اندازه گیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله هویت شرکت : مفاهیم و روش های اندازه گیری :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
از هویت شرکت برای توصیف جنبه های مختلف سازمان استفاده می شود . بنظر صاحب نظران، هویت شرکت شامل تمامی روش هائی است که سازمان بر مبنای آن خود را به گروههای ذینفع ارائه می کند . هرچند توافقی همگانی در خصوص هویت شرکت و ساخت آن در میان نظریه پردازان وجود ندارد . لکن بیشتر محققان معتقدند که عناصر مشترکی همانند لوگوها ، نمادها ، ساختار ، استراتژی و روش های ارتباطی، سازنده هویت شرکت هستند . یعنی ترکیباتی مختلف از عناصر گفته شده موجب ساخت هویت شرکت شده و بدین ترتیب موجب ایجاد تمایز شرکت از سایرین می شود.
دراین مقاله ضمن تعریف هویت از دیدگاه فردی و اجتماعی ، هویت شرکت از دیدگاه بسیاری از صاحبنظران پژوهش شده است . در ادامه انواع هویت شرکت معرفی و روش های ارزیابی هویت شرکت در دو دسته مطالعات کلی هویت شرکت و روش های بررسی هر یک از عناصرآمیخته هویت شامل رفتار ،ارتباطات و نمادگرائی بصورت مبسوط مورد بررسی قرار گرفته است . در نهایت فواید هویت شرکت و کاربردهای آن از قبیل تاثیر هویت بر تدوین استراتژی ، اشاعه فرهنگ ،تسهیل ارتباطات درون سازمانی و برقراری اتحاد های استراتژیک مورد تاکید واقع شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.