مقاله بررسی اثر نحوه قرار گرفتن پره ها بر روی یک پروانه دریایی جهت اختلاط CFD مخازن همزده توسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر نحوه قرار گرفتن پره ها بر روی یک پروانه دریایی جهت اختلاط CFD مخازن همزده توسط دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر نحوه قرار گرفتن پره ها بر روی یک پروانه دریایی جهت اختلاط CFD مخازن همزده توسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر نحوه قرار گرفتن پره ها بر روی یک پروانه دریایی جهت اختلاط CFD مخازن همزده توسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر نحوه قرار گرفتن پره ها بر روی یک پروانه دریایی جهت اختلاط CFD مخازن همزده توسط :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

در این تحقیق به بررسی اثر نحوه قرار گرفتن پره های بر روی پروانه دریایی بر زمان اختلاط و همچنین توان مصرفی جهت اختلاط مخازن همزده پرداخته شده است. برای این منظور از مدلسازی دینامیک سیالات محاسباتی (CFD)استفاده و نتایج با آزمایش تایید شده است. محلول کلرید سدیم به عنوان ردیاب و آب بعنوان سیال اصلی استفاده شده است. در قسمت آزمایشگاهی، پیشرفت اختلاط و توان مصرفی توسط همزن برای دور موتور ۲۰۰ دور بر دقیقه توسط هردو پروانه اندازه گیری شده است. منحنی غلظت نرمال شده بر حسب زمان برای پروانه ها ، زمان اختلاط نهایی و توان مصرفی با نتایجCFDمقا یسه شده است.. محاسبات CFDبا روند خوبی نتایج تجربی را پیش بینی کرده است. نتایجنشان می دهد پروانه دریایی با پره های معکوس از نظر صرف انرژی بهینه و نسبت به پروانه کلاسیک مناسبتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.