مقاله درس پژوهی: روش تدریس ریاضی در مدارس ابتدایی ژاپن (تبیین تجربه ای از ژاپن در برنامه ریزی درسی و آموزشی ریاضی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله درس پژوهی: روش تدریس ریاضی در مدارس ابتدایی ژاپن (تبیین تجربه ای از ژاپن در برنامه ریزی درسی و آموزشی ریاضی) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله درس پژوهی: روش تدریس ریاضی در مدارس ابتدایی ژاپن (تبیین تجربه ای از ژاپن در برنامه ریزی درسی و آموزشی ریاضی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله درس پژوهی: روش تدریس ریاضی در مدارس ابتدایی ژاپن (تبیین تجربه ای از ژاپن در برنامه ریزی درسی و آموزشی ریاضی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله درس پژوهی: روش تدریس ریاضی در مدارس ابتدایی ژاپن (تبیین تجربه ای از ژاپن در برنامه ریزی درسی و آموزشی ریاضی) :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

نتیج مطالعات بین المللی تیمز نشان می دهد در حالیکه دانش آموزان ایرانی عملکرد خوبی در ریاضی نداشتند، بعضی از کشورها پیشرفت چشمگیری از خود نشان داده اند از جمله این کشورها کشور ژاپن است بررسی های ویدیویی که روی کلاسهای تعدادی از این کشورها انجام گرفته است، بیانگر این مطلب است که عوامل متععدی در ایجاد تفاوتهای بسیار زیاد در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نقش ایفا می کند. یکی از این عوامل روش متفاوت تدریس در کشورهای مختلف است.
این نوشتار به بررسی شیوه ی تدریس ریاضی در مدارس لبتدایی ژاپن بررسی روش درس پژوهی در کلاسعای درسی آن کشور و ارایه توصیه های برای اجرای این روش در مدارس کشور می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.