مقاله هوشمند کردن عاملهای خرید و فروش در تصمیم گیری با به کارگیری الگوهای ادراک فازی (FCM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله هوشمند کردن عاملهای خرید و فروش در تصمیم گیری با به کارگیری الگوهای ادراک فازی (FCM) دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله هوشمند کردن عاملهای خرید و فروش در تصمیم گیری با به کارگیری الگوهای ادراک فازی (FCM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هوشمند کردن عاملهای خرید و فروش در تصمیم گیری با به کارگیری الگوهای ادراک فازی (FCM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله هوشمند کردن عاملهای خرید و فروش در تصمیم گیری با به کارگیری الگوهای ادراک فازی (FCM) :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

در این مقاله عامل های هوشمندی معرفی گردیده که با استفاده از الگوهای ادراک فازی قابلیت استنتاج و نتیجه گیری پیدا می کنند. در این مقاله روش یک عامل هوشمند محاسباتی ایجاد شده که برای استنتاج خود از محاسبات ریاضی به جای ارائه سمبلهای مقایسه ای استفاده می کند. بنابراین کد کردن و پیاده سازی این عامل ها بسیار ساده تر از روشهای سنتی با استفاده از دستورات If-Then می باشد. همچنین نمونه ای از این عامل در فاز انتخاب محصول به هنگام خرید در تجارت الگترونیکی بیان شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.