مقاله بررسی تأثیر خواص پلاستیک مصالح روسازی در ترک راههای انعطافپذیر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر خواص پلاستیک مصالح روسازی در ترک راههای انعطافپذیر دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر خواص پلاستیک مصالح روسازی در ترک راههای انعطافپذیر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر خواص پلاستیک مصالح روسازی در ترک راههای انعطافپذیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر خواص پلاستیک مصالح روسازی در ترک راههای انعطافپذیر :
تعداد صفحات:۱۱
چکیده:
امروزه ترک و شیار چرخ دو تا از نشانههای اصلی خرابی روسازی راه میباشند. در اکثر سیستمهای طراحی روسازی راه تئوری الاستیک برای توصیف رفتار لایههای روسازی تحت اثر تکرار بار مورد استفاده قرار گرفته است، در صورتیکه رفتار واقعی مصالح روسازی یک رفتار الاستو – پلاستیک بوده و این رفتار سبب ایجاد تنشها و کرنشهای دائمی در لایههای مختلف میگردد. در اکثر روشهای طراحی بخاطر سهولت در تحلیل از تنش و کرنشهای دائمی صرف نظر میشود.هدف اصلی این مقاله بررسی تأثیر خواص پلاستیک مصالح روسازی و تنشهای دائمی ناشی از آن در ترک راه میباشد. بدین منظور تنشهای ایجاد شده در قسمت تحتانی لایه آسفالت در اثر بارگذاری با استفاده از متدهای الاستیک، ویسکو الاستیک و الاستو پلاستیک برای چند مقطع روسازی محاسبه و با نتایج حاصل از آزمایش صحرایی ALF مقایسه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.مطالعه نشان داده است که در اثر تکرار بارگذاری ، تنشهای دائمی در لایه آسفالت بخاطر خواص پلاستیک مصالحایجاد میشود. این تنشهاتأثیر بسزایی در پیشبینی عمر روسازی خواهد داشت. نتایج حاصل از آزمایشات صحرایی ALF نیز بیانگر صحت موضوع میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.