مقاله ارتقای سازه ای خودرو سمند جهت دستیابی به استاندارد های ایمنی اروپا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتقای سازه ای خودرو سمند جهت دستیابی به استاندارد های ایمنی اروپا دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتقای سازه ای خودرو سمند جهت دستیابی به استاندارد های ایمنی اروپا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتقای سازه ای خودرو سمند جهت دستیابی به استاندارد های ایمنی اروپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتقای سازه ای خودرو سمند جهت دستیابی به استاندارد های ایمنی اروپا :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

استانداردهای تصادف کامل از جلو (Full Frontal crash-ECE 33/12) ، تصادف از عقب Rear crash-ECE32 ، تصادف در سرع تهای پایین(Bumper Impact-ECE42) و نفوذ در (Door Intrusion-FMVSS214) از اهداف طراحی سمند بود که با موفقیت به آنها دست یافته شد. ولی سازه این خودرو برای دستیابی به دو استاندارد مهم تصادف ناقص از جلو (Offset Frontal Crash- EEC96/79)و تصادف از پهلو (Side Impact-EEC96/27) ضعیف م یباشد که به منظور رفع این نقصان فعالیت فوق تعریف شد. معیارهای این دو استاندارد، بر روی صدمات سرنشین در تصادف م یباشد ولی پیش از بررسی صدمات سرنشین، سازه خودرو از لحاظ رفتار دینامیکی درتصادف میبایست در حد قابل قبول باشد. لذا برای فاز اول مطالعات، و بر اساس تجربیات پیشین یک سری اهداف ساز های (میزان تغییر مکا نها و سرعت این تغییر مکا نها در نقاط مناسبی از خودرو) تبیین شد تا پس از آن با تغییراتی در سیست مهای حفاظت سرنشین (Restraint systems)بتوان به دو استاندارد ایمنی ذکر شده دست یافت. لازم به ذکر است که در این بررسی یکی از محدودی تهای بزرگ، دستیابی به هدف، با حداقل تغییرات در قالبها و خط تولید و حداقل افزایش وزن خودرو بود. برای نیل به اهداف فوق مدلهای موجود المان محدود برای هر یک از تصادفات به روز گردید و در نواحی مهم تغییراتی در ساختار مشبندی داده شد. سپس به کمک نرم افزار Explicit و غیر خطی Pam-Crash رفتار خودرو در تصادف از جلو و پهلو مورد تحلیل قرار گرفت و نقاط ضعف سازه شناسایی شد. برای دستیابی به اهداف تعیین شده مراحل کار به این صورت بود که با استفاده از نرم افزارCATIA مدل هندسی را هح لهای احتمالی ساخته می شد واز نظر جانمایی مورد بررسی قرار می گرفت و بعد از ساخت مدل المان محدود به وسیله نرم افزارPatran نتایج به کمک نرم افزار Pam-Crash مورد تحلیل قرار م یگرفت. در انتها با انجام بررسی ها و سعی و خطاهای متنوع راه ح لهای مناسب برای ارتقاء سازه سمند پیشنهاد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.