مقاله تاثیر فیلر بر تغییر شکلهای دائمی بتن آسفالتی روسازیها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر فیلر بر تغییر شکلهای دائمی بتن آسفالتی روسازیها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر فیلر بر تغییر شکلهای دائمی بتن آسفالتی روسازیها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر فیلر بر تغییر شکلهای دائمی بتن آسفالتی روسازیها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر فیلر بر تغییر شکلهای دائمی بتن آسفالتی روسازیها :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

فیلر به عنوان یکی از اجزای تشکیل دهنده مخلوطهای آسفالتی نقش مهمی را در تعیین خصوصیات و رفتار مخلوط ایفا می کند. در واقع استفاده از فیلر در ایجاد چسبندگی بین قیر و توده سنگی کمک به سزایی می کند. این خصوصیات اثر زیادی بر اصلاح خواص مخلوط بتن آسفالتی همچون رفتار مکانیکی درصد قیربهینه، دوام و قابلیت نفوذ این مخلوط دارد. در روند تهیه مصالح شکسته برای آسفالت مقداری فیلر بدست می آیدکه کافی بودن آن بستگی به میزان افت سایشی سنگ دارد. چنانچه فیلر بدست آمده از این طریق کافی نباشد، جهت تهیه فیلر سنگ در آسیاب پودر می کنند بطوریکه دانه بندی مورد نظر بدست آید. سنگ آهکی برای تهیه فیلر مناسب می باشد فیلرهای مورد استفاده در کارهای تحقیقاتی عبارتند از: فیلر دولومیتی، ماسه سنگ، فیلر بازالت، فیلر آهکی، فیلر اصلاح شده با آهک هیدراته. روشهای آزمایشی گوناگونی برای تعیین شکل و بافت سطحی مصالح ریزدانه بتن آسفالتی وجود دارد نتایج آزمایشات نشان می دهند که مقدار بیش از حد فیلر در مخلوط می تواند باعث ایجاد تغییر شکلهای دائمی مانند شیار افتادگی شود. بطوریکه در بعضی موارد مقدار چسباننده آسفالت بایستی به منظور جلوگیری از کاهش پایداری مخلوط و قیرزدگی سطح روسازی آسفالتی گرم مانند رفتار شکننده مخلوط، تاثیر قابل توجهی دارد. همچنین مخلوطهای ساخته شده از سنگدانه های زبر و تیزگوششه معمولا دارای استحکام و مقاومت بیشتر در برابر تغییر شکلهای دائمی، نسبت به مخلوطهای آسفالتی متشکل از دانه های صاف و گردگوشه(بدست آمده از مصالح رودخانه ای) می باشند.س

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.