مطالعه تاثیر حجم ترافیک و طرح هندسی راه در رخداد تصادفات جاده ای ( مطالعه موردی: جاده بیرجند – در میان خراسان جنوبی )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تاثیر حجم ترافیک و طرح هندسی راه در رخداد تصادفات جاده ای ( مطالعه موردی: جاده بیرجند – در میان خراسان جنوبی ) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تاثیر حجم ترافیک و طرح هندسی راه در رخداد تصادفات جاده ای ( مطالعه موردی: جاده بیرجند – در میان خراسان جنوبی )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تاثیر حجم ترافیک و طرح هندسی راه در رخداد تصادفات جاده ای ( مطالعه موردی: جاده بیرجند – در میان خراسان جنوبی )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تاثیر حجم ترافیک و طرح هندسی راه در رخداد تصادفات جاده ای ( مطالعه موردی: جاده بیرجند – در میان خراسان جنوبی ) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

روشی که بسیاری از پژوهشگران در سال های اخیر برای شناسایی عوامل اثرگذار در وقوع تصادفات راه ها اتخاذ نموده اند، مدل سازی آماری تصادفات است. در این مقاله به مطالعه تاثیر طرح هندسی راه و حجم انواع خودروها در جریان ترافیک بطور جداگانه در وقوع تصادفات جاده ای پرداخته می شود و انواع خودروها به سه دسته خودروهای سواری، غیرسواری سنگین و سبک تقسیم می شود. در این پژوهش از مدل رگرسیون دوجمله ای منفی برای مدل سازی تصادفات استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که این خودروهای سنگین هستند که نقشی عمده در وقوع تصادفات جاده ای ایفا می کنند و نه خودروهای سواری و غیر سواری سبک. از این رو باید تمهیداتی برای مهار این عوامل اندیشید، این تمهیدات می تواند ساماندهی و یا تفکیک این نوع خودروها از جریان عادی ترافیک جاده ای باشد. همچنین متغیرهای مربوط به طرح هندسی راه شامل شمار قوس های افقی و شمار راه های دسترسی نقش قابل توجهی در رخداد تصادفات جاده ای دارند، بطوری که با افزایش شمار قوس های افقی و شمار راههای دسترسی در جاده ها، شمار تصادفات افزایش می یابد. از این رو می توان با کاهش یا مدیریت دسترسی ها و نیز کاهش شمار قوس های افقی یا افزایش درجه قوس از احتمال رخداد تصادفات در مسیرهای جاده کاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.