شناسایی برنامه فیزیکی و بررسی ساختار نظام آموزشی آکادمی بانوان با رویکردی بر مهارت های ده گانه و کرامت انسانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی برنامه فیزیکی و بررسی ساختار نظام آموزشی آکادمی بانوان با رویکردی بر مهارت های ده گانه و کرامت انسانی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی برنامه فیزیکی و بررسی ساختار نظام آموزشی آکادمی بانوان با رویکردی بر مهارت های ده گانه و کرامت انسانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی برنامه فیزیکی و بررسی ساختار نظام آموزشی آکادمی بانوان با رویکردی بر مهارت های ده گانه و کرامت انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی برنامه فیزیکی و بررسی ساختار نظام آموزشی آکادمی بانوان با رویکردی بر مهارت های ده گانه و کرامت انسانی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در سال های اخیر در نظام آموزشی بحث پرورش کمی از اهداف خود فاصله گرفته است و نتایجی که باید از یک آموزش و پرورش مطلوب به دست آوریم رضایت بخش نیست. بغیر از سازمان آموزش و پروش که یک سازمان بنیادی و اصلی در یک جامعه می باشد و می تواند سیستم آموزشی خود را در جهت بهبود کیفیت آموزش تغییر دهد، می توان نبود فضاهای آموزشی استاندارد و همگون با شرایط فعلی جامعه را یکی از دلایل نارضایتی از بحث پرورش در آموزش و پرورش دانست. در این مقاله سعی شده است تا با شناخت مهارت ها و خصوصیات دختران ،برنامه ریزی کالبدی مناسبی برای آکادمی بانوان با توجه به استاندارد های فضایی، در نظر گرفته شود. روش تحقیق پژوهشی و مطالعه ای بوده است. اکثر فضاهای آموزشی در ایران که در حالت کلی یک مدرسه استانداردی می باشند از فضاهایی بسته و مجهز به نیمکت ها ی چوبی با رنگ های همیشگی و معمولی و فضاسازی های ساده و غیر مجذوب تشکیل شده اند و به افرادی که در این فضاها قرار می گیرند حس خستگی و تمایل نداشتن به تحصیل و یکنواختی را القا می نماید و شاید گاهی جمع های دوستانه و الهام گرفتن از طبیعت بهانه ای برای کنار آمدن با این فضا ها باشد . بنابر این به فضاهایی نیاز است که جمع بودن و گروهی بودن یکی از ارکان اصلی آن فضا باشد .این طراحی به عهده معماران این سرزمین می باشد که خود نیز در جامعه حضور دارند و از شرایط موجود آگاهند. در مدارس و فضاهای آموزشی، به فضاهایی نیاز داریم که در کنار زیبایی ، آسایش و کاربری بتوان با حفظ کرامت انسانی دخترانی تربیت کنیم که بتوانند در زندگی خودکارآمدی بسیار بالایی داشته باشند و بتوانند دربرابر مسایل پیش روبا قدرت تمام روبرو شوند و تصمیم صحیحی بگیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.