برندینگ + معماری، هم افزایی ضرورتمند در افزایش ارزش ویژه برند ساختمان های بلند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برندینگ + معماری، هم افزایی ضرورتمند در افزایش ارزش ویژه برند ساختمان های بلند دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برندینگ + معماری، هم افزایی ضرورتمند در افزایش ارزش ویژه برند ساختمان های بلند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برندینگ + معماری، هم افزایی ضرورتمند در افزایش ارزش ویژه برند ساختمان های بلند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برندینگ + معماری، هم افزایی ضرورتمند در افزایش ارزش ویژه برند ساختمان های بلند :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

موضوع برند و برندسازی یکی از مسایل اقتصادی روز می باشد که از حوزه مطالعات معماری در کشور ما فقیر بوده و این در صورتی است که هنر معماری به شدت می تواند برروی افزایش ارزش ویژه آن موثر باشد. ارزش ویژه برند یکی از مفاهیمی است که تمایز میان برندها را معنا می کند و عواملی همچون کیفیت ادراک شده، ارزش ادارک شده برند براساس هزینه، منحصر به فرد بودن، تمایل جهت پرداخت مبلغ بالاتر، آگاهی از نام برند، آشنایی با برند، محبوبیت برند، پیوندهای سازمانی و پایداری تصویر برند، ابعاد تشکیل دهنده ارزش ویژه برند هستند. این پژوهش رابطه ی میان ارزش ویژه برند و هنر معماری در طراحی و ساخت و سازهای بلندمرتبه را بررسی نموده و منجر به خروج الگوهای طراحی معماری ساختمان های بلند در راستای افزایش ارزش ویژه برند ساختمان های بلند شده و نتیجه تحقیق حکایت از رابطه مثبت و معنادار میان معماری ساختمان های بلندمرتبه و افزایش ارزش ویژه برند دارد. علم اقتصاد و بازاریابی در راستای ایجاد و توسعه برند و افزایش ارزش ویژه آن با به کارگیری هنر معماری می تواند موفقیت خود را در این زمینه استحکام بخشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.