برنامه ریزی توسعه گردشگری با رویکرد برندسازی (مطالعه موردی شهر استهبان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه ریزی توسعه گردشگری با رویکرد برندسازی (مطالعه موردی شهر استهبان) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه ریزی توسعه گردشگری با رویکرد برندسازی (مطالعه موردی شهر استهبان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی توسعه گردشگری با رویکرد برندسازی (مطالعه موردی شهر استهبان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه ریزی توسعه گردشگری با رویکرد برندسازی (مطالعه موردی شهر استهبان) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

شهر استهبان دارای پتانسیل های قدرتمندی در حوزه گردشگری بویژه مبتنی بر طبیعت گردی است. این شهر دارای محصولات کشاورزی منحصر به فرد مانند انجیر، زعفران است و باغات انجیر دست ساز این شهر، در سطح جهان منحصربه فرد هستند. همچنین به دلیل نزدیکی به شهر شیراز- یکی از جذابترین مراکز گردشگری ایران- امکان جذب گردشگران این شهر، به شهر استهبان نیز وجود داشته و ضروری است تا با برنامه ریزی هدفمند، این پتانسیل های بالقوه به پتانسیل های بالفعل تبدیل شود. برندسازی، از مباحث جدید در شهرسازی بوده که هر منطقه را با ویژگی های منحصر به فرد گردشگری خود به بازدیدکنندگان معرفی کرده و در ذهن آنها ثبت می کند. بنابراین، در این تحقیق نیز سعی در برندسازی گردشگری این شهر با تاکید بر پتانسیل های آن است. این پژوهش از نظر روش توصیفی و همبستگی و شیوه گردآوری داده ها آن کتابخانه ای و میدانی است. برای تحلیل از تکنیک SWOT و QSPM و نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد. در این پژوهش مهم ترین راهبردهای اتخاذ شده ، راهبردهای تهاجمی می باشد. اما باتوجه به روش QSPM در برنامه ریزی، کلیه ی راهبرهای حاصل از جدول SWOT نوشته شده و با نظر کارشناسان، ۵ راهبرد با تاکید بر راهبردهای تهاجمی، انتخاب شده است.که به ترتیب اولویت عبارتند از: ایجاد صنایع پشتیبانی و تبدیلی، تامین زیرساختها و خدمات، توسعه فضاهای تفریحی و سرگرمی با تاکید بر اکوتوریسم، اطلاع رسانی و تبلیغات و تربیت نیروی متخصص می باشد که در نهایت برای هر کدام از این راهبردها راهکارهای اجرایی ارایه گردیده است. و در نهایت می توان گفت که استهبان در حال حاضر در زمینه توسعه صنعت گردشگری در وضعیت خوبی قرار ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.