بازشناسی مبانی یادگیری فعال در طراحی موزه ها و مراکز علوم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازشناسی مبانی یادگیری فعال در طراحی موزه ها و مراکز علوم دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازشناسی مبانی یادگیری فعال در طراحی موزه ها و مراکز علوم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازشناسی مبانی یادگیری فعال در طراحی موزه ها و مراکز علوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازشناسی مبانی یادگیری فعال در طراحی موزه ها و مراکز علوم :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
در ادبیات یادگیری، یادگیری فعال از نقش مهم و بسزایی برخوردار است. استفاده از این روش می تواند به عنوان یک روش آموزشی مناسب برای علوم مختلف مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله ضمن مرور ادبیات یادگیری فعال و همچنین تعریف موزه علوم، به بررسی تاثیر یادگیری فعال در طراحی سه موزه علم می پردازیم. هدف از انجام این پژوهش ارایه راهکارهای طراحی موزه ها و مراکز علوم است. در نگارش این مقاله از روش کتابخانه ای و اسنادی برای بررسی یادگیری فعال و موزه علوم استفاده شده و همچنین با مقایسه نمونه های موردی خارجی سعی بر استخراج مولفه های طراحی موزه و مرکز علوم گردید. یافته ها نشان می دهد که موزه ها و مراکز علوم نقش فعال و بسزایی در آموزش فعال ایفا می کنند و همچنین با بررسی موزه های علوم راهکارهایی برای طراحی موزه ها و مراکز علوم استخراج گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.