اولویت بندی مکان احداث پارکینگ طبقاتی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره، آنالیزهای مکانی و روش های تلفیق فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی مکان احداث پارکینگ طبقاتی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره، آنالیزهای مکانی و روش های تلفیق فازی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی مکان احداث پارکینگ طبقاتی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره، آنالیزهای مکانی و روش های تلفیق فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی مکان احداث پارکینگ طبقاتی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره، آنالیزهای مکانی و روش های تلفیق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی مکان احداث پارکینگ طبقاتی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره، آنالیزهای مکانی و روش های تلفیق فازی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

با توجه به افزایش جمعیت و رشد غیر اصولی شهرها از یک طرف و افزایش خودروها از طرف دیگر به منظور کاهش ترافیک در مناطق مرکزی شهر و جلوگیری از اثرات منفی آن احداث پارکینگ های عمومی طبقاتی به عنوان یکی از راهکارهای موثر می تواند مدنظر قرار گیرد. انتخاب محل پارکینگ طبقاتی یکی از مسایل کلیدی در مدیریت شهری است. برای تعیین مکان بهینه پارکینگ طبقاتی، شرایط و معیارهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از تحلیل های مکانی در نرم افزار ARC GIS ، می توان به نتایج بهتری دست یافت. در این پژوهش، شهرستان ساری، که کمبود وجود پارکینگ های طبقاتی در آن حس می شود انتخاب شده است. برای اولویت بندی مکان پارکینگ طبقاتی، معیارها شناسایی شده و اطلاعات مورد نیاز تهیه شده اند. مهمترین معیارهای اثرگذار در اولویت بندی مکان پارکینگ ها، عبارتند از مراکز جذب سفر، وضعیت ترافیکی و راه ها، تراکم جمعیت و ارزش ملک. پس از تهیه لایه های اطلاعاتی مورد نیاز، از تحلیل- های مکانی و روش های چندمعیاره نرم افزار GIS ، همانند روش وزن دهی عددی، AHP و منطق فازی استفاده شده است. نتیجه این پژوهش، الویت بندی مکان پارکینگ های موجودی است که قابلیت احداث برای پارکینگ طبقاتی را دارا می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.