مطالعه تطبیقی مولفه های جذابیت فضایی در طراحی فضاهای تجاری(نمونه های داخلی و خارجی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مطالعه تطبیقی مولفه های جذابیت فضایی در طراحی فضاهای تجاری(نمونه های داخلی و خارجی) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مطالعه تطبیقی مولفه های جذابیت فضایی در طراحی فضاهای تجاری(نمونه های داخلی و خارجی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی مولفه های جذابیت فضایی در طراحی فضاهای تجاری(نمونه های داخلی و خارجی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مطالعه تطبیقی مولفه های جذابیت فضایی در طراحی فضاهای تجاری(نمونه های داخلی و خارجی) :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
فضاهای تجاری به آسمان فضاهای اقتصادی و عمومی دارای عملکردهای متعدد اجتماعی، اقتصادی و کالبدی بوده و در برآورده کردن نیازهای زندگی امروز نقش محوری دارد زیرا ارایه تنظیم مناسبات از فضایی تجاری به شدت بر سر زندگی فضاهای شهری و افزایش تعاملات اجتماعی موثر واقع می افتد به لحاظ طراحی مراکز تجاری دچار تغییرات اساسی شده است و طراحی و برنامه ریزی آن ها متاثر از علوم مختلف شده است. با توجه به اینکه جذابیت فضایی در جلب توجه و رغبت استفاده کنندگان موثر است بخشی از این عوامل کالبدی به کسانی هستند و بخش مربوط به ادراکات می گردد. توجه به عوامل ادراکی و روانی در ادعای جایگاه این مراکز موثر واقع می شود. پژوهش حاضر به لحاظ هدف کاربردی از لحاظ ماهیت توصیفی – تحلیلی است و مفهوم جذابیت فضایی به عنوان متغیر وابسته به راهبردهای طراحی به عنوان متغیر مستقل مورد توجه قرار می گیرد. روش های گردآوری اطلاعات در این پژوهش کتابخانه ای و میدانی است. در این پژوهش تلاش می شود با رویکرد تطبیقی و مطالعه موردی که توان شناخت بیشتری از مولفه های کالبدی، ادراکی، فرهنگی و اجتماعی و ایجاد جذابیت فضایی مراکز خرید به دست آورد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.