رابطه یادگیری و طراحی داخلی در موزه کودکان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه یادگیری و طراحی داخلی در موزه کودکان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه یادگیری و طراحی داخلی در موزه کودکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه یادگیری و طراحی داخلی در موزه کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه یادگیری و طراحی داخلی در موزه کودکان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یادگیری یک اصل اساسی در زندگی هر فرد است. با توجه به حساسیت دوران کودکی به عنوان پایه ای برای سالهای بعدی زندگی، توجه به کیفیت یادگیری در این دوران ضروری خواهد بود. بر اساس تحقیقات روانشناسان، کودکان با دخالت در فعالیتهای آموزشی از راه تجربه مستقیم و بازی و سرگرمی بهتر یاد میگیرند. موزههای کودکان با ایجاد فضاهای تعاملی و طراحی نمایشگاه های تخصصی، نیاز کودکان و خانواده هایشان را به یادگیری مباحث علمی، تکنولوژی، فرهنگی و هنری و … برطرف میکنند. نقش طراحی داخلی در خلق چنین فضاهایی بسیار پررنگ بوده و میتوان با استفاده از طراحی هدفمند، انگیزه کودکان برای یادگیری را افزایش داد. در مقاله حاضر، با روش تحقیق توصیفی – تحلیلی و با استفاده از منابع کتابخانهای سعی شده است تا رابطه ی یادگیری و طراحی داخلی در موزه کودکان موردبررسی قرار گیرد. نتایج حاکی از آن است که با طراحی فضاهای تعاملی، راحت، متناسب با ارگونومی بدن کودکان به همراه فضاهای بازی و سرگرمی در کنار خانواده، میتوان به میزان زیادی بر کمیت و کیفیت یادگیری در موزه های کودکان اثر گذاشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.