بررسی چگونگی عملکرد محیط سازنده گرا بر کیفیت آموزش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی چگونگی عملکرد محیط سازنده گرا بر کیفیت آموزش دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی چگونگی عملکرد محیط سازنده گرا بر کیفیت آموزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی چگونگی عملکرد محیط سازنده گرا بر کیفیت آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی چگونگی عملکرد محیط سازنده گرا بر کیفیت آموزش :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

علی رغم همه فعالیت هایی که در زمینه آموزش و پژوهش در دانشگاه ها و نیز سازمان های آموزش و پرورش کشور صورت می گیرد، لزوم انجام فعالیت های فوق برنامه و نیز انجام فعالیت های مستقل که بتوانند در درازمدت تاثیر خود را در زمینه های فوق بگذارند، ایجاد نهاد هایی همسو ولی مستقل را ایجاب نموده است. از دلایل عمده این ضرورت را می توان؛ متفاوت بودن فعالیت دانشگاه ها و آموزش و پرورش یا آموزش های غیر رسمی، نیاز به اصلاح و بازنگری دایمی به روش های آموزش ریاضی در مدارس، نیاز به فعالیت های فوق برنامه دانش آموزی و دانشجویی، حمایت آموزشی و پژوهشی از معلمان و نیاز به انجام مستقل گروهی و ارزشیابی روش های آموزشی، عنوان کرد. یکی از علل موفقیت این محیط های آموزشی درگیری با مسایل مختلف و طرح ایده های گوناگون از طرف اعضاء هییت علمی دانشگاه ها، دبیران و دانشجویان است . این مراکز به آگاهی عمومی در مورد علوم مختلف به ویژه در میان خانواده دانش آموزان و دانشجویان کمک می کنند. آن ها این علوم را از طریق تفریح و لذت بردن به وسیله بازی با ابزارها، یادگیری کاربردی علوم و مشاهده توانمندی های این علوم و تاثیر آن در حوزه های مختلف تکنولوژی، علوم اجتماعی و پزشکی وابسته به زندگی ارایه می دهند. کانون ها نیز در این میان استعداد ها را شناسایی و به طریق مناسب هدایت و حمایت نمایند. معلمان، دانش آموزان و دانشجویان مستعد می توانند در تمام فعالیت های کانون و یا بر حسب مورد در برنامه های خاص آن شرکت نمایند و از طریق افراد مستعد برای به دست آوردن موفقیت های بیشتر و بهتر تحت حمایت و تربیت خانه ها قرار می گیرند. در این تحقیق تلاش بر این است که چگونگی عملکرد محیط سازنده گرا بر کیفیت آموزش مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد. دراین تحقیق از راهبردهای ترکیبی از جمله : پژوهش موردی ، تحلیلی، توصیفی و همبستگی انجام خواهد شد. نوع تحقیق انجام شده کاربردی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.