بررسی تاثیرکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر میزان اعتماد مشتریان مطالعه موردی: بانک انصار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر میزان اعتماد مشتریان مطالعه موردی: بانک انصار دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر میزان اعتماد مشتریان مطالعه موردی: بانک انصار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر میزان اعتماد مشتریان مطالعه موردی: بانک انصار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر میزان اعتماد مشتریان مطالعه موردی: بانک انصار :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

توسعه شگفت انگیز فن آوری اطلاعات و ارتباطات و گسترش آن به بازارهای پولی و بانکی جهان, علاوه بر تسهیل امور برای مشتریان بانکها, روشهای جاری بانکداری را متحول و دگرگون کرده است.پژوهش حاضر با عنوان تاثیر امنیت الکترونیک بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در بانک انصار شهرستان درگز انجام شده است. این پژوهش، از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات، توصیفی میباشد و روش نمونه گیری بصورت تصادفی ساده انجام شده است. به منظور جمع آوری اطلاعات از روش کتابخانهای و بررسی مقالات مختلف استفاده شده است. جهت، جمع آوری داده ها از پرسشنامه های سنجش اعتماد مشتریان و کیفیت خدمات الکترونیک استفاده گردید . محقق جهت تحلیل فرضیه ها از آزمون t تک نمونه ای استفاده نموده که، طبق تجزیه و تحلیل دادهها : – ۱ بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و میزان اعتماد مشتریان رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. -۲ بین کیفیت اطلاعات خدمات الکترونیک با میزان اعتماد مشتریان رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. -۳ بین تعامل خدمات الکترونیک با میران اعتماد مشتریان رابطه معنی داری وجود ندارد. -۴ بین قابلیت استفاده خدمات الکترونیک با میزان اعتماد مشتریان رابطه معنی داری وجود ندارد. به طور کلی یافتههای پژوهش، نشان میدهد که کیفیت خدمات الکترونیک می تواند بر میزان اعتماد سازی مشتریان تاثیر بسزایی داشته باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.