اعتبارسنجی عوامل موثر بر ارایه خدمات در بانکداری الکترونیک مورد مطالعه: بانک کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اعتبارسنجی عوامل موثر بر ارایه خدمات در بانکداری الکترونیک مورد مطالعه: بانک کشاورزی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اعتبارسنجی عوامل موثر بر ارایه خدمات در بانکداری الکترونیک مورد مطالعه: بانک کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعتبارسنجی عوامل موثر بر ارایه خدمات در بانکداری الکترونیک مورد مطالعه: بانک کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اعتبارسنجی عوامل موثر بر ارایه خدمات در بانکداری الکترونیک مورد مطالعه: بانک کشاورزی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش اعتبارسنجی عوامل موثر بر ارایه خدمات در بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک کشاورزی)میباشد. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر روش گردآوری میدانی و از نظر روش اجرا توصیفی از نوع پیمایشی بوده است و داده ها با استفاده از پرسشنامه ای استاندارد که روایی و پایایی آن به اثبات رسیده است، گردآوری شده است. جامعه آماری این تحقیق، مشتریان شعب (مرکزی، شهرآرا، ستارخان، توحید) بانک کشاورزی شهر تهران است، که از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کرده اند، که بالغ بر ۱۵۴۰۰ نفر میباشند، که ۳۷۴ نفر طبق فرمول کوکران، از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای استفاده شده است. از نرم افزارهای spss22 و Lisrel 8.50 برای تحلیل دادهها استفاده گردید. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان میدهد که هزینه (هزینههای بانکی)، راحتی و امنیت تاثیر مثبت و معناداری بر خدمات بانکداری آنلاین دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.