مطالعه نقش رسانه اجتماعی بر تعلق کارکنان به محیط کاردر اداره ورزش و جوانان استان قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه نقش رسانه اجتماعی بر تعلق کارکنان به محیط کاردر اداره ورزش و جوانان استان قم دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه نقش رسانه اجتماعی بر تعلق کارکنان به محیط کاردر اداره ورزش و جوانان استان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه نقش رسانه اجتماعی بر تعلق کارکنان به محیط کاردر اداره ورزش و جوانان استان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه نقش رسانه اجتماعی بر تعلق کارکنان به محیط کاردر اداره ورزش و جوانان استان قم :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

محیط کار در سازمانها از موضوعاتی است که پیوسته مطرح و بر چگونگی ایجاد محیطی مناسب و کارا برای نیروهای انسانی تاکید می شود؛ امروزه با پیچیدهتر شدن ساختار و عملکرد سازمانها، مدیران اجرایی و سرپرستان موظفند برای فعال شدن نیروی انسانی، افزایش کیفیت در کار و در نهایت دستیابی به بهره وری مورد نظر محیطی آرام و بهره ور ایجاد نمایند.پژوهش حاضر که از نوع کاربردی می باشد، با هدف مطالعه نقش رسانه اجتماعی بر تعلق کارکنان به محیط کار انجام پذیرفته است. جامعه آماری پژوهش حاضر را ۸۰ نفر از مدیران و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان قم، در سال ۱۳۹۵ تشکیل میدهند که به علت محدود بودن جامعه از روش همه شماری استفاده گردید. به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد (یوان چو، سنگ چو، (۲۰۱۳ که شامل ۲۰ گویه در خصوص رسانه اجتماعی، تعهد سازمانی و ایجاد انگیزش در کارکنان می باشد، استفاده گردید که پس از تایید روایی و پایایی در اختیار نمونه آماری قرار داده شد . از لحاظ روایی تعداد ۳۰ نفر از مدیران ارشد و خبرگان، پرسشنامه را مورد بررسی قرار داده و روایی محتوای سوالات پرسشنامه مورد تایید قرار گرفت. پایایی پرسشنامه نیز با بهرهگیری از روش آلفای کرونباخ سنجیده شد که مقدار ۰/۸۴ بدست آمد. هم چنین آزمون فرضیه های تحقیق با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر حاکی از این امر می باشد که رسانه اجتماعی بر تعلق کارکنان به محیط کار، بر تعهد سازمانی کارکنان و بر ایجاد انگیزش کارکنان تاثیر مثبت و معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.