بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان بندرگز میباشد. با استفاده از پرسشنامه ویژگیهای شخصیت مک کری و کوستا (۱۹۸۵)، پرسشنامه خودکارآمدی دانش آموز جینک و مورگان (۱۹۹۹) و همچنین معدل دانش آموزان، فرضیات تحقیق آزمون گردید. روایی و پایایی پرسشنامهها در سطح قابل قبولی بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان بندرگز به تعداد ۱۸۳۰ نفر استعلام گردید. با استفاده ازجدول مورگان، حجم نمونه آماری برابر ۳۱۸ نفر تعیین گردید. همچنین شیوه نمونه گیری بصورت طبقه ای، می باشد. در بخش آمار استنباطی با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرار گرفت. نتایج نشان داد که بین ویزگی های شخصیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارتباط وجود دارد که شدت این ارتباط برابر ۰/۵۱۳ بدست آمد. همچنین بین خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نیز ارتباط وجود دارد که شدت آن ۰/۶۰۹ می باشد. نتایج فرضیه های فرعی نیز نشان داد که بین اکثر مولفه های ویژگیهای شخصیتی به جز مولفه برونگرایی با پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد و همچنین بین اکثر مولفه های برونگرایی به جز عامل بافت با پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.