بررسی تاثیر کاربست روش آموزش مسیله محور در تدریس درس علوم تجربی توسط معلمان پایه ششم شهرستان گرگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کاربست روش آموزش مسیله محور در تدریس درس علوم تجربی توسط معلمان پایه ششم شهرستان گرگان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کاربست روش آموزش مسیله محور در تدریس درس علوم تجربی توسط معلمان پایه ششم شهرستان گرگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کاربست روش آموزش مسیله محور در تدریس درس علوم تجربی توسط معلمان پایه ششم شهرستان گرگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کاربست روش آموزش مسیله محور در تدریس درس علوم تجربی توسط معلمان پایه ششم شهرستان گرگان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

ازآنجایی که عصر حاضر اقتضای روش های تدریسی متناسب با فراگیران را می طلبد پژوهش حاضر با هدف تاثیر کاربست روش آموزش مسیله محور در تدریس درس علوم تجربی توسط معلمان پایه ششم شهرستان گرگان می باشد.روش: روش این پژوهش شبه آزمایشی (گروه های نامتعادل) است جامعه آماری پژوهش حاضر را دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان گرگان در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ به تعداد ۱۲۰۰ دانش آموز و ۴۰ کلاس را تشکیل می دهند. با توجه به حجم جامعه، به صورت تصادفی ۲ کلاس به عنوان گروه های آزمایش و کنترل در نظر گرفته شده است. در کلاس آزمایش، دانش آموزان به صورت تصادفی در گروه های ۵ نفره تقسیم شدند و معلم به جای بکارگیری روش سنتی از روش مسیله محور استفاده می نماید و در گروه کنترل دانش آموزان با استفاده از روش تدیس سنتی آموزش دیدند. ابزار جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه رضایت نامه رضایت۲۰ سوالی پایایی۰/۸۹۶، نگرش ۱۸ سوالی پایایی ۰/۹۱۵ ، و پرسشنامه کیفیت تدریس۱۷ سوالی پایایی آن ۰/۸۰۲ از طریق الفای کرونباخ محاسبه گردید.یافته ها: خروجی آزمون t دو متغیره در هر چهار فرضیه نتایج پژوهش نشان داده است که کاربست برنامه درسی مساله محور در تدریس درس علوم تجربی موجب افزایش رضایت و نگرش ویادگیری و اثر بخشی دانش آموزان می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.