آسیب شناسی فرآیند آموزش منابع انسانی با هدف بهبود و توسعه براساس مدلCipp -مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی فرآیند آموزش منابع انسانی با هدف بهبود و توسعه براساس مدلCipp -مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی فرآیند آموزش منابع انسانی با هدف بهبود و توسعه براساس مدلCipp -مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی فرآیند آموزش منابع انسانی با هدف بهبود و توسعه براساس مدلCipp -مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی فرآیند آموزش منابع انسانی با هدف بهبود و توسعه براساس مدلCipp -مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان تهران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق آسیب شناسی فرآیند آموزش منابع انسانی با هدف بهبود و توسعه براساس مدل سیپ موردمطاله: شرکت مخابرات استان تهران می باشد. پژوهش حاضر با توجه به هدف تحقیق کاربردی و به لحاظ نحوه گردآوری دادهها در زمره تحقیقات توصیفی)پیمایشی( قرار دارد. این تحقیق از نظر زمانی یک مطالعه مقطعی می باشد. جامعه آماری این تحقیق مدیران و کارکنان شرکت مخابرات منطقه پنج استان تهران با جمعیت ۳۳۳ نفر می باشند. در این مطالعه شیوه نمونه گیری به روش نمونه گیری تصادفی هدفمند بوده، که حجم نمونه آماری بر اساس فرمول کوکران ۷۱۱ نفر برآورد گردید. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش استفاده از پرسشنامه محقق ساخته در بخش کمی و مصاحبه نیمه ساخت یافته حضوری در بخش کیفی بود. در این پژوهش برای سنجش روایی پرسشنامه، از روایی وابسته به محتوا و برای بررسی پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید. مقدار آلفای کرونباخ بدست آمده برای ۷۱ متغیر موجود در پرسشنامه ۶۹ % بدست آمد. در سطح تحلیل توصیفی از شاخصهای فراوانی، درصد فروانی به صورت جداول و نمودارهای مربوطه برای بررسی، تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به ویژگیهای عمومی پاسخگویان استفاده شد. در بخش تحلیل استنباطی جهت بررسی آزمون فرض ابتدا آزمون تک نمونه ای برای بررسی فرضیه ها و از t کولموگروف- اسمیرنوف، جهت بررسی نرمال بودن داده ها، و از آزمون آزمون فریدمن برای رتبه بندی متغیرها استفاده شد. نتایج این مطالعه نشان داد از میان ۴ متغیر زمینه های آموزش، ورودی های آموزش، فرآیندهای آموزش، خروجی های آموزش در برنامه های آموزشی شرکت مخابرات منطقه پنج استان تهران، متغیر برونداد های آموزشی در معرض بییشترین آسیب قرار دارد و پس از آن به ترتیب ورودی های آموزش، فرآیند آموزش و زمینه های آموزش در رتبه های بعدی قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.