طراحی قاب های خمشی فولادی به روش LRFD با استفاده از تحلیل پیشرفته


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی قاب های خمشی فولادی به روش LRFD با استفاده از تحلیل پیشرفته دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی قاب های خمشی فولادی به روش LRFD با استفاده از تحلیل پیشرفته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی قاب های خمشی فولادی به روش LRFD با استفاده از تحلیل پیشرفته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی قاب های خمشی فولادی به روش LRFD با استفاده از تحلیل پیشرفته :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

ارایه یک طرح بهینه سازه ای نیازمند آگاهی از چگونگی عملکرد سازه ها در شرایط واقعی می باشد. نیل به این هدف، خود مستلزم برخورداری از یک ابزار مناسب است. بدین منظور در این مطالعه یک روش جدید برای تحلیل پیشرفته قاب های خمشی فولادی که یکی از پرکاربردترین سازه های ساختمانی می باشند، به عنوان ابزاری مناسب پیشنهاد می شود. در روش پیشنهادی، اثرات غیرخطی هندسه و غیرخطی ماده از قبیل اثرهای مرتبه دوم P- و P-، توزیع مجدد نیروهای داخلی به سبب شکل گیری مفاصل خمیری، کاهش سختی اعضاء به سبب جاری شدن فولاد و همچنین نقص های هندسی اولیه، به طور مستقیم و دقیق در روند تحلیل وارد می شوند. برای رسیدن به این هدف، ابتدا دو قاب خمشی فولادی ۵ و ۱۰ طبقه به صورت سه بعدی در نرم افزار SAP مدل گردید و پس از تحلیل استاتیکی خطی و مشخص شدن مقاطع اعضاء، آنالیز پیشرفته قاب هایی دوبعدی از مدل های یاد شده با استفاده از نرم افزار PAAP صورت گرفت و منحنی ظرفیت قاب ها رسم گردید و در نهایت به منظور صحت سنجی، پاسخ های بدست آمده از روش پیشنهادی با نتایج نرم افزار PERFORM-3D مقایسه شد. در ادامه برای قاب های دو بعدی، مدل های نقص صریح، بار فرضی معادل و کاهش بیشتر مدول مماسی که جهت مدلسازی نقص های هندسی در روش تحلیل پیشرفته پیشنهادی به کار برده می شوند، با مدل بدون نقص مقایسه شد که مشخص گردید وجود نقص باعث کاهش ظرفیت باربری خواهد شد. همچنین به کمک روش تحلیل پیشرفته، یک بهینه سازی در سایز اعضاء صورت گرفت که دلیل اصلی این بهینه سازی بازتوزیع لنگر غیرالاستیک می باشد. سپس مقاطع بهینه شده با مقاطع قبلی ناشی از طراحی LRFD مقایسه شد. همچنین در این روش به دلیل استفاده از روش های مستقیم تحلیل و عدم محاسبه ضریب طول موثر اعضاء، حجم و زمان محاسبات کاهش یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.