بررسی برندسازی شهری و تجارب جهانی آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی برندسازی شهری و تجارب جهانی آن دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی برندسازی شهری و تجارب جهانی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی برندسازی شهری و تجارب جهانی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی برندسازی شهری و تجارب جهانی آن :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

برندسازی شهری رشته ای نسبتا جدید است که شهرها و کشورها برای ماندگاری در جهان رقابتی امروز و پایداری مزیت رقابتی خود، نیازمند بهره گیری از این فرآیند می باشند. در این میان، استفاده از تجارب شهرهای موفق در این زمینه و آگاهی از فرآیند طی شده توسط آن ها، امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. برندسازی برای هر شهری یکی از راهکارهای موثر برای رشد و توسعه همان شهر به حساب می رود. در چند دهه اخیر ایجاد برند شهری به مثابه یک ابزار راهبردی جهت ایجاد مزیت رقابتی یک شهر، به یک کنش مرسوم تبدیل شده است تا در پرتو گسترهای از متغیرهای مفهومی نظیر تاریخ، مردم شناسی، اقتصاد، سیاست و خط مشی ها موجب رشد و توسعه شهر شود. از این رو لازم است خط مشی گذاران بر نقش برندسازی شهری هم چون یک ابزار استراتژیک توسعه توجه داشته باشند. روش تحقیق در این مقاله توصیفی- تحلیلی می باشد. اطلاعات مورد نیاز از طریق مطالعات کتابخانه ای و بررسی اسناد و مدارک علمی جمع آوری شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.