ارزیابی عوامل موثر برتفکر زودبازده درمدارس هوشمند از منظر روانشناسی محیط (مطالعه موردی: ۳مدرسه هوشمند در استان اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عوامل موثر برتفکر زودبازده درمدارس هوشمند از منظر روانشناسی محیط (مطالعه موردی: ۳مدرسه هوشمند در استان اصفهان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عوامل موثر برتفکر زودبازده درمدارس هوشمند از منظر روانشناسی محیط (مطالعه موردی: ۳مدرسه هوشمند در استان اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عوامل موثر برتفکر زودبازده درمدارس هوشمند از منظر روانشناسی محیط (مطالعه موردی: ۳مدرسه هوشمند در استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عوامل موثر برتفکر زودبازده درمدارس هوشمند از منظر روانشناسی محیط (مطالعه موردی: ۳مدرسه هوشمند در استان اصفهان) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، ارزیابی عوامل موثر بر تفکر زودبازده در مدارس هوشمند بوده است. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش همبستگی پیرسون و مدل معادله ساختاری استفاده به عمل آمده است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانش آموزان مدرسه ابتدایی هوشمند( سلمان فارسی، آیت، رسالت) استان اصفهان در سال تحصیلی۱۳۹۵-۱۳۹۴ تشکیل داده اند. روش نمونه گیری، خوشه ای چند مرحله ای بوده که نهایتا تعداد ۲۴۰ نفر از دانش آموزان مورد نظر پژوهش،به طور تصادفی برای تحقیق انتخاب می شوند. ابزار تحقیق دو پرسشنامه محقق ساخته است. بطور کلی نتایج پژوهش نشان داد که همبستگی بین هوشمند سازی فضاهای آموزشی و نگرش دانش آموزان به برنامه درسی (r=0/532)، انگیزش (r=0/376)، فراشناخت (r=0/282)، خودتنظیمی (r=0/367)، سواد اطلاعاتی تیوری (r=0/425)،سواد اطلاعاتی عملی (r=0/362)، تعامل همزمان (r=0/337)، تعامل غیر همزمان (r=0/409)، فعالیت های توسعه ای (r=0/397)،فعالیت های نوآورانه (r=0/428)، فعالیت های رهبری (r=0/2947)، معنادار بوده است. بر اساس نتایج به دست آمده در خصوص مدل بر اساس نتایج جدول فوق، شاخصGFI برابر با ۰/۹۶ و شاخص AGFI برابر با ۰/۹۲ بوده که حاکی از برازندگی مدل می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.