درامدی بر الگوهای مدیریت گفتمان در تعاملات انسانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
درامدی بر الگوهای مدیریت گفتمان در تعاملات انسانی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد درامدی بر الگوهای مدیریت گفتمان در تعاملات انسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی درامدی بر الگوهای مدیریت گفتمان در تعاملات انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن درامدی بر الگوهای مدیریت گفتمان در تعاملات انسانی :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
بحث اصلی این مقاله پژوهش الگوهای ششگانه مدیریت گفتمان میباشد. این الگوها بر اساس دو نظریه انسجام و ارتباط ارایه شدهاند. هر کدام از این الگوها ابعاد و کاربردهای مختلفی دارند. تجزیه و تحلیل الگوها و پژوهش نظرات دیگر محققان نشان داد که اکثر محققان در مطالعات خود از الگوی فریزر ۱۹۹۸ استفاده کرده اند. الگوهای دیگر از نظر مباحث علمی و نظری دارای جامعیت، گستردگی و پیچیدگی بیشتری هستند، ولی در ارایه راهبردهای عملیاتی بعضا دارای مشکلات متعددی میباشند. و در پایان، مجموعه ای از راهکارهای پژوهشی، علمی، آموزشی، اجتماعی، و مدیریتی برای تسهیل، آموزش، و ارایه الگوی بومی مدیریت گفتمان بر اساس پیکره های زبان و ادب فارسی پیشنهاد گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.