بررسی نگرش و عملکرد معلمان مدارس استثنایی منطقه ۴ تهران درباره نقش بازی در آموزش دانش آموزان دبستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نگرش و عملکرد معلمان مدارس استثنایی منطقه ۴ تهران درباره نقش بازی در آموزش دانش آموزان دبستانی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نگرش و عملکرد معلمان مدارس استثنایی منطقه ۴ تهران درباره نقش بازی در آموزش دانش آموزان دبستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش و عملکرد معلمان مدارس استثنایی منطقه ۴ تهران درباره نقش بازی در آموزش دانش آموزان دبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نگرش و عملکرد معلمان مدارس استثنایی منطقه ۴ تهران درباره نقش بازی در آموزش دانش آموزان دبستانی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بازی یک روش برای درمان مسایل کودکان است، زیرا آنها اغلب در بیان شفاهی احساسات با مشکل روبه رو هستند. از اینرو، این پژوهش با هدف بررسی نگرش و عملکرد معلمان مدارس استثنایی منطقه ۴ تهران درباره نقش بازی در آموزش دانشآموزان دبستانی انجام شده است. روش پژوهش توصیفی پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه معلمان استثنایی شاغل در منطقه ۴ آموزش و پرورش تهران به تعداد ۷۱ نفر بود. بر طبق فرمول کوکران حجم نمونه برابر با ۶۰ نفر تعیین شد. روش نمونه گیری، تصادفی ساده بود. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته مشتمل بر ۱۲ سوال بود که روایی صوری و محتوایی آن طبق نظر متخصصان و پایایی آن به روش ضریب آلفای کرونباخ ۰/۷۸ به دست آمده است. داده ها با استفاده از آمار توصیفی میانگین مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته های پژوهش نشان داد که معلمان بازی های مشارکتی را عامل مهمی برای موفقیت دانش آموزان در امر یاد گیری میدانند؛ معلمان با وجود اعتقاد به اثربخش بودن بازی، ساعات کمی را به آن اختصاص میدهند؛ معلمان در بازی دانش آموزان خود، به صورت فعال شرکت نمیکنند؛ از نظر معلمان بازی میتواند تا حد زیادی دانش آموز را برای زندگی آینده و تقویت مسیولیت پذیری آماده کند؛ معلمان کمتر تلاش میکنند تا با استفاده از بازی مفاهیم آموزشی را به دانش آموزان یاد دهند؛ معلمان بازی های مشارکتی را عامل مهمی برای موفقیت دانش آموزان در فعالیت های گروهی میدانند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.