بررسی عوامل موثر ارزش ویژه برند از نگاه مشتری در صنایع غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر ارزش ویژه برند از نگاه مشتری در صنایع غذایی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر ارزش ویژه برند از نگاه مشتری در صنایع غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر ارزش ویژه برند از نگاه مشتری در صنایع غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر ارزش ویژه برند از نگاه مشتری در صنایع غذایی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در سال های اخیر ارزش ویژه برند هم از دید صاحبان کسب وکار و هم محققان بازاریابی به عنوان یک مفهوم با اهمیت مورد توجه قرارگرفته است. ارزش ویژه برند هرساله توسط سازمان های معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای سازمان ها برخوردار است، زیرا درنهایت موفقیت و ماندگاری آنها درگرو مشتریان آنان است. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش دارایی فیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است.تحقیق حاضر ضمن اینکه به توصیف مبانی نظری عوامل موثر ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر پرداخته نشان میدهد که بسیاری از سازمان های ایرانی برای اندازه گیری ارزش ویژه برند از مدل آکر استفاده می کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.