بررسی عوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو ایرانشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو ایرانشهر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو ایرانشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو ایرانشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو ایرانشهر :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه ایران خودرو ایرانشهر می باشد. قلمرو مکانی و زمانی این تحقیق شرکت ایران خودر سال ۱۳۹۲ می باشد. روش پژوهش این تحقیق توصیفی و میدانی است و برای گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه و مطالعات کتابخانه ای استفاده شده است.جامعه آماری پژوهش را ۱۲۰ نفر تشکیل می دهند.که با استفاده از روش سرشماری همه جامعه آماری یعنی ۱۲۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند، پایایی پرسشنامه، با استفاده از آلفای گرونباخ ۰/۹۸۴ به دست آمد. برای بررسی فرضیه های تحقیق از آزمون فریدمن رتبه بندی و بررسی یکسان بودن عامل ها و آزمون ناپارامتریک؛ توزیع دوجمله ای بررسی معنی دار بودن یا نبودن متغیرها استفاده شده است. میانگین محاسبه شده با انحراف معیار آن نشان می دهد که دیدگاه پاسخگویان در مورد هریک از گویه ها در مجموع مثبت ارزیابی شده است. همچنین با استفاده از sig سطع معنی داری تمامی فرصیه مثبت بوده و از این رو می توان جامعه را اثربخش دانست. از طرفی آزمون فریدمن نشان داد که متغیر توان افزایی کارکنان بیشترین تاثیر و فرهنگ سازمانی کمترین تاثیر را در بین عامل ها به خود اختصاص داده بودند . در مجموع هریک از عامل ها تاثیر گذار بوده و معنی داری آن از طریق ازمون دوجمله ای اثبات شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.