بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و ابعاد آن با مدیریت دانش در مدیران مدارس هوشمند استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و ابعاد آن با مدیریت دانش در مدیران مدارس هوشمند استان تهران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و ابعاد آن با مدیریت دانش در مدیران مدارس هوشمند استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و ابعاد آن با مدیریت دانش در مدیران مدارس هوشمند استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و ابعاد آن با مدیریت دانش در مدیران مدارس هوشمند استان تهران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه رهبری تحول آفرین با مدیریت دانش در مدیران مدارس هوشمند استان تهران می باشد. جامعه پژوهش کلیه مدیران مدارس هوشمند استان تهران هستند، از این جامعه با روش نمونه گیری تصادفی ساده، نمونه ای به حجم ۱۲۰ نفر انتخاب گردید. روش پژوهش کمی، توصیفی و از نوع مطالعات همبستگی است. ابزار پژوهش پرسشنامه می باشد. لذا جهت سنجش وضعیت رهبری تحول آفرین و ابعاد آن در مدیران مدارس هوشمند از پرسشنامهی محقق ساخته ۲۰ سوالی باس و آوالیو که بر اساس نظریه باس ۱۹۸۵ طراحی شده بود و جهت سنجش وضعیت مدیریت دانش در مدیران مدارس هوشمند از پرسشنامه ی محقق ساخته ۱۹ سوالی مدیریت دانش که بر اساس نظریه راولف وبیجرس ۱۹۹۹ طراحی شده بود، استفاده شد. جهت تعیین پایایی و روایی ابزار از تکنیک های آلفای کرانباخ و تحلیل عاملی تاییدی استفاده و نتایج بیانگر پایایی و روایی مطلوب ابزاربود. جهت تحلیل داده ها از تکنیک های توصیفی شاخص های مرکز و پراکندگی و استنباطی آزمون های ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندمتغیره خطی با استفاده از نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج بیانگر آنند که: متغیر رهبری تحول آفرین و ابعاد آن دارای رابطه مثبت و معنادار با مدیریت دانش در مدیران مدارس هوشمند استان تهران در سطح ۰۵ / ۰ می باشد ابعاد متغیر رهبری تحول آفرین دارای اثر مثبت و معنادار بر مدیریت دانش در مدیران مدارس هوشمند استان تهران در سطح ۰۵ / ۰ می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.