بررسی رابطه بین سبک زندگی اسلامی با یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی در نوجوانان سال سوم دوره اول متوسطه مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سبک زندگی اسلامی با یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی در نوجوانان سال سوم دوره اول متوسطه مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سبک زندگی اسلامی با یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی در نوجوانان سال سوم دوره اول متوسطه مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبک زندگی اسلامی با یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی در نوجوانان سال سوم دوره اول متوسطه مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سبک زندگی اسلامی با یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی در نوجوانان سال سوم دوره اول متوسطه مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر تبیین رابطه بین سبک زندگی اسلامی با یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی نوجوانان سال سوم دوره اول متوسطه در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز بود، همچنین تحقیق حاضر به لحاظ هدف جزو تحقیقات کاربردی بوده و به لحاظ شیوه گردآوری اطلاعات در زمره تحقیقات توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان دختر سال سوم دوره اول متوسطه مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز که در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۹۷ به تعداد ۲۷۰۰ نفر می باشد که ۳۳۰ نفراز دانش آموزان به روش نمونه گیری خوشه ای چند مر حله ای به عنوان نمونه انتخاب شدند. بدین منظور از سه پر س شنامه، سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت والکر (۱۹۹۷)، پرسشنامه عملکرد تحصیلی از فام و تیلور (۱۹۹۰)، پرسشنامه ی یادگیری خودتنظیمی پنتریچ و دگروت (۱۹۹۰) استفاده گردید. داده های حاصل از پرسشنامه ها با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که بین یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی با سبک زندگی اسلامی رابطه معنادار وجود دارد. همچنین بین یادگیری خودتنظیمی خودکارآمدی، ارزش تکلیف، اضطراب امتحان، راهبردهای شناختی و راهبردهای فراشناختی با مولفه های سبک زندگی اسلامی تغذیه، ورزش، مسیولیت پذیری در مورد سلامت، مدیریت استرس، حمایت بین فردی، خود شکوفایی رابطه معناداری وجود دارد. علاوه بر این بین سبک زندگی اسلامی و مولفه های آن تغذیه، ورزش، مسیولیت پذیری در مورد سلامت، مدیریت استرس، حمایت بین فردی، خودشکوفایی با عملکردتحصیلی رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.