ارتباط متغیرهای انگیزشی – شناختی با پیشرفت ریاضی دانش آموزان دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط متغیرهای انگیزشی – شناختی با پیشرفت ریاضی دانش آموزان دختر دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط متغیرهای انگیزشی – شناختی با پیشرفت ریاضی دانش آموزان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط متغیرهای انگیزشی – شناختی با پیشرفت ریاضی دانش آموزان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط متغیرهای انگیزشی – شناختی با پیشرفت ریاضی دانش آموزان دختر :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط متغیرهای شناختی و انگیزشی با پیشرفت ریاضی دانش آموزان دختر به روش تحلیل مسیراست. جامعه آماری پژوهش کلیه دانش آموزان دختر ۱۱۳ نفر پایه سوم رشته ریاضی-فیزیک شهر مهاباد بودند که به شیوه سرشماری مورد بررسی قرار گرفتند و به پرسشنامه ای متشکل از خرده مقیاس های خودکارآمدی ریاضی میدلتن و میگلی، ۱۹۹۷ اهداف پیشرفت میگلی و همکاران، ۲۰۰۰ ودرگیری شناختی کمبر،بیگز و لونگ، ۲۰۰۴ پاسخ دادند. نتایج تحلیل مسیر نشان داد که خودکارآمدی اثر مستقیم براهداف پیشرفت، درگیری شناختی عمیق و پیشرفت ریاضی دارد. همچنین خودکارآمدی با واسطه اهداف تبحری، رویکرد-عملکرد و درگیری شناختی عمیق بر پیشرفت ریاضی اثر غیر مستقیم دارد. اهداف تبحری از طریق درگیری شناختی عمیق و سطحی تاثیر غیر مستقیم مثبت و معنادار و اهداف رویکرد-عملکرد از طریق درگیری شناختی سطحی تاثیر منفی و معنادار بر پیشرفت ریاضی دارد. درگیری شناختی عمیق اثر مستقیم مثبت و درگیری شناختی سطحی اثر مستقیم منفی بر پیشرفت ریاضی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.