ارتباط راهبردهای بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط راهبردهای بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط راهبردهای بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط راهبردهای بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط راهبردهای بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط راهبردهای بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بوده است. این تحقیق برمبنای هدف از نوع تحقیقات کاربردی و برحسب روش گردآوری داده ها از نوع تحقیقات توصیفی همبستگی است. جامعه و نمونه ی آماری پژوهش را کلیه مشتریان سالن های ورزشی ادارات ورزش و جوانان استان تهران تشکیل دادند. با توجه به نا محدود بودن جامعه، براساس جدول مورگان برای جامعه نامحدود تعداد ۳۸۴ نفر بعنوان نمونه آماری مورد بررسی قرار گرفتند. برای جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامه بازاریابی حسی شریعتی و همکاران ۱۳۹۴ و پرسشنامه وفاداری مشتریان آلن ۱۹۹۰ استفاده شد.برای تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی میانگین، رسم نمودار و جدوال و در قسمت آمار استنباطی از آزمون های ضریب همبستگی اسپیرمن و پیرسون، آزمون دوربین واتسون و رگرسیون چندگانه برای آزمون فرضیه ها با کمک نرم افزار spss20 استفاده شد. نتایج نشان داد که بین راهبردهای بازاریابی حسی و وفاداری مشتریان سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارتباط معنی داری وجود دارد و متغیر بازاریابی حسی ۰/۰۶۹ درصد از متغیر وفاداری مشتریان را پیش بینی میکند. نتایج این یافته می تواند بر افزایش مشتریان این باشگاه ها اثر گذار باشد و عملکرد مالی این باشگاه ها را ارتقاء دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.