ارتباط بکارگیری خدمات فناورانه با رضایت ورزشکاران و کارکنان باشگاه های بدنسازی منتخب تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بکارگیری خدمات فناورانه با رضایت ورزشکاران و کارکنان باشگاه های بدنسازی منتخب تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بکارگیری خدمات فناورانه با رضایت ورزشکاران و کارکنان باشگاه های بدنسازی منتخب تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بکارگیری خدمات فناورانه با رضایت ورزشکاران و کارکنان باشگاه های بدنسازی منتخب تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بکارگیری خدمات فناورانه با رضایت ورزشکاران و کارکنان باشگاه های بدنسازی منتخب تهران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین ارایه خدمات فناورانه با رضایت مشتریان و کارکنان سالن های بدنسازی شهر تهران می باشد. نوع تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ استراتژی، همبستگی است و با روش میدانی و کتابخانهای انجام شده است. جامعه آماری مورد مطالعه در این پژوهش را ورزشکاران و کارکنان زن و مرد باشگاه های بدنسازی مدرن دارای مجوز در مناطق بیست و دو گانه شهر تهران در سال ۹۶ -۱۳۹۵ تشکیل میدهند. روش نمونه گیری به صورت خوشه ای جهت انتخاب افراد استفاده شد. برای انتخاب حجم نمونه مناسب از نرم افزار G*Power استفاده شد بر اساس دو گروه ورزشکاران و کارکنان و توان آزمون ۹۰%تعداد نمونه آماری، ۳۸۴ نفر برای هر گروه در نظر گرفته شد n=384 برای سنجش متغیر رضایت مشتریان از پرسشنامه دلدار ۱۳۹۳ و برای سنجش خدمات فناورانه از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. برای تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی فراوانی، میانگین، انحراف معیار، رسم نمودارها ، از آزمون کلموگروف اسمیرنوف به دلیل عدم توزیع داده ها ضریب همبستگی اسپیرمن برای روابط بین متغیرها و آزمون مدل جهت معادلات ساختاری استفاده گردید.از آزمون های آماری SPSS نسخه ۲۲ و PLS smart در سطح معناداری ۰/۰۵ هم جهت آزمون فرضیه ها استفاده گردید.در تحقیق حاضر به خوبی مشخص گردید که بین ارایه خدمات فناورانه با رضایتمندی مشتریان و کارمندان آنان رابطه معناداری وجود دارد. نتایج همچنین نشان داد که متغیر ارایه خدمات فناورانه توان پیشبینی رضایتمندی مشتریان و کارمندان را دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.