تحلیل موانع توسعه کارگروهی در نظام آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی دانشگاه رازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل موانع توسعه کارگروهی در نظام آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی دانشگاه رازی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل موانع توسعه کارگروهی در نظام آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی دانشگاه رازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل موانع توسعه کارگروهی در نظام آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی دانشگاه رازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل موانع توسعه کارگروهی در نظام آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی دانشگاه رازی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف شناسایی و تحلیل موانع توسعه کارگروهی در نظام آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان رشته کشاورزی دانشگاه رازی صورت پذیرفت. این تحقیق از نوع کاربردی است که به صورت توصیفی و به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه ی آماری آن ۳۰۰نفر از دانشجویان کارشناسی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی بود که با توجه به جدول گرجسی و مورگان، ۱۷۰ نفر از دانشجویان از طریق روش نمونه گیری طبقه ای با انتساب متناسب انتخاب شدند. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شد. روایی پرسشنامه با نظر متخصصان تایید شد. برای تعیین پایایی ابزار پژوهش پیش آزمون انجام شد که مقدار آلفای کرونباخ محا سبه شده =۰/۸۸ بود. پس از تکمیل پر سشنامه ها و گردآوری دادهها از نرمافزار SPSS برای تحلیل دادهها بر پایه تحلیل عاملی بهره گرفته شد. نتایج به دست آمده ازاولویتبندی موانع توسعه کارگروهی در آموزش عالی کشاورزی نشان داد که به ترتیب، عدم وجود آموزش جهت کارگروهی در دوران قبل از دان شگاه، عدم م شارکت دادن دانشجویان در طرحهای پژوهشی و علمی توسط استادان و نبود تجربه مشارکت در کارگروهی در دوران دانش آموزی در بالاترین اولویتها قرار داشتند. یافته های تحلیل عاملی از موانع تو سعه کارگروهی در نظام آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه پا سخگویان در چهار عامل: آموزشی-مهارتی، فردی شخصیتی،- ارتباطی و زیرساختی دسته بندی شدند، این چهار عامل در مجموع، ۶۰/۴۸ درصد از واریانس متغیرهای مزبور را تبیین کردند. همچنین نتایج پژوهش عدم وجود تفاوت معنیدار بین دیدگاه دانشجویان زن و مرد و وجود تفاوت معنیدار بین دیدگاه دانشجویان با گرایش های مختلف کشاورزی را نسبت به موانع توسعه کارگروهی نشان داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.