بررسی عوامل موثر برتجاری سازی محصول جدید در شرکت های دانش بنیان دارویی و نقش میانجی گرانه یادگیری سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر برتجاری سازی محصول جدید در شرکت های دانش بنیان دارویی و نقش میانجی گرانه یادگیری سازمانی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر برتجاری سازی محصول جدید در شرکت های دانش بنیان دارویی و نقش میانجی گرانه یادگیری سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر برتجاری سازی محصول جدید در شرکت های دانش بنیان دارویی و نقش میانجی گرانه یادگیری سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر برتجاری سازی محصول جدید در شرکت های دانش بنیان دارویی و نقش میانجی گرانه یادگیری سازمانی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

بدون تردید به بازار رسانیدن یک محصول و خصوصا تجاری سازی آن در سطح ملی و بین المللی میتواند تضمین کننده موفقیت و بقای سازمانهای تولیدی محسوب شود و از اینرو بررسی عوامل تاثیرگذار بر آن میتواند عاملی حیاتی باشد .در همین راستا در این تحقیق سعی شده است که به بررسی مهمترین عوامل موثر بر تجاری سازی محصول در میان شرکت های دانش بنیان پرداخته شود . جهت گیری بازار، جهت گیری تکنولوژی ، جهت گیری کار آفرینی و جهت گیری شبکهای عواملی هستند که در این مقاله تاثیر آنها بر تجاری سازی مورد بررسی قرار گرفته است.در مطالعه توصیفی از نوع پیمایشی حاضر، مدیران شرکتهای دارویی دانش بنیان به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده و به روش نمونه گیری تصادفی ساده ، تعداد ۱۹۶ نفر از بین آنها انتخاب و اطلاعات مورد نظر با توزیع پرسشنامه ای با مقیاس لیکرت در میان ایشان جمع آوری گردید. جهت آزمون پیوندهای لیع بین متغیرهای مورد نظر در مدل مفهومی ارایه شده از مدلسازی معادلات ساختاری با نرم افزارPLS استفاده شده است. نتایج پژوهش حاضر نشان میدهد که سه جهت گیری بازار، تکنولوژی و کار آفرینی هر یک بر تجاری سازی محصول تاثیر مثبتی دارند ولی تاثیر جهت گیری شبکهای تایید نمی گردد. بعلاوه جهت گیر های استراتژیک به طور کلی در کنار هم تاثیر معنیداری بر تجاری سازی محصول جدید در این شرکتها داشته و یادگیری سازمانی به عنوان یک متغیر میانجی ، این تاثیرگذاری را بیشتر می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.