بررسی رابطه بین ارزش برند،وفاداری به نام تجاری و رضایت مصرف کننده ازمحصولات پگاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ارزش برند،وفاداری به نام تجاری و رضایت مصرف کننده ازمحصولات پگاه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ارزش برند،وفاداری به نام تجاری و رضایت مصرف کننده ازمحصولات پگاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ارزش برند،وفاداری به نام تجاری و رضایت مصرف کننده ازمحصولات پگاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ارزش برند،وفاداری به نام تجاری و رضایت مصرف کننده ازمحصولات پگاه :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین ارزش برند، وفاداری به نام تجاری و رضایت مصرف کننده از محصولات پگاه می باشد.روش تحقیق در پژوهش حاضر توصیفی می باشد و از حیث هدف یک تحقیق کاربردی می باشد.اطلاعات مورد نیاز در ابتدا با مطالعه کتاب های حیطه مربوطه و تحقیقات داخلی و خارجی به دست آمده است.سپس متغییر های تاثیر گذار استخراج گردید و مورد تایید خبرگان قرار گرفت و پرسشنامه ای تهیه و در بین فروشگاه های محصولات پگاه در تهران پخش گردید و برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و LISREL استفاده شد. یافته های پژوهش نشان می دهد که رضایت و وفاداری مصرف کنندگان فروشگاه های پگاه متاثر از ارزش ویژه برند می باشد. در این مطالعه نشان داده شد که وفاداری برند؛ کیفیت برند؛ آگاهی از برند و تداعی برند عوامل کلیدی تعیین کننده ارزش ویژه برند هستند. ارزش ویژه برند بطور مشخص بر رضایت مصرف کننده و وفاداری تاثیر می گذارد. وفاداری در واقع نوعی احساس تعلق روانی و تمایل به ادامه رابطه با شرکت می باشد. همچنین برند باعث ایجاد تعهد مستمر در مشتری می گردد. لذا چنانچه بتوانیم برند خوبی طراحی کنیم و به تعهداتی که در ضمن نام تجاری مدعی آنها می شویم پایبند باشیم و رضایت مشتریان را از عملکرد خوب جلب کنیم می توانیم وفاداری آنها را نسبت به تولیدات خود تضمین کنیم که این امر یعنی رابطه طولانی مدت مشتریان با موسسه که باعث سود آوری طولانی مدت برای فروشگاه و شرکت می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.