بررسی اثر ابرداده بر هوش تجاری از منظر بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر ابرداده بر هوش تجاری از منظر بازاریابی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر ابرداده بر هوش تجاری از منظر بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر ابرداده بر هوش تجاری از منظر بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر ابرداده بر هوش تجاری از منظر بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تجزیه و تحلیل ابرداده به عنوان یک فن آوری مستقل میتواند به هوش تجاری، که یک قلمروی مبتنی بر تجزیه و تحلیل داده برای به دست آوردن بینش تجاری برای تصمیم گیری بهتر است شکل دیگری دهد. با تکیه بر پژوهش های اخیر، به بررسی چشم انداز تحلیل ابرداده از منظر بازاریابی و بطور ویژه آمیخته بازاریابی در این پژوهش می پردازیم. ما منابع داده ها، روش ها، و برنامه های کاربردی مربوط به پنج دیدگاه مهم بازاریابی را شناسایی می کنیم، یعنی مردم، محصول، مکان، قیمت و ارتقاء که بنیاد هوش بازاریابی را پایه ریزی می کنند. سپس به بحث پیرامون چند مسیله پژوهشی چالش برانگیز و آینده محور می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.