مروری بر مفاهیم شخصیت برند و رابطه آن با ویژگی های شخصیتی مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر مفاهیم شخصیت برند و رابطه آن با ویژگی های شخصیتی مصرف کننده دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر مفاهیم شخصیت برند و رابطه آن با ویژگی های شخصیتی مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر مفاهیم شخصیت برند و رابطه آن با ویژگی های شخصیتی مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر مفاهیم شخصیت برند و رابطه آن با ویژگی های شخصیتی مصرف کننده :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به رقابت روزافزون شرکتها و سازمانها، انتظارات فزاینده مشتریان و هزینههای زیاد تبلیغات وسرمایه گذاری، مفهوم شخصیت برند و عوامل موثر بر آن در کانون توجه پژوهشگران بوده است. شخصیت مصرف کننده یکی از مهمترین و کلیدیترین عوامل موثر بر شخصیت برند میباشد. لذا پژوهش حاضر بر آن است تا مطالعات پیشین در این مورد را گردآوری و بررسی نماید. نتایج حاکی از آن است که بین ویژگیهای شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند رابطه معناداری وجود دارد. لذا مدیران شرکتها و بنگاههای اقتصادی باید تلاش زیادی برای مطابقت شخصیت برند خود با ویژگیهای شخصیتی مشتریان هدف انجام دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.