مروری بر طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه سازمان ها بیش از پیش، نیازمند روش های موثر برقراری ارتباط با مشتریان هستند. این امر، دلیل استفاده بسیاری از شرکت ها از ارتباطات یکپارچه بازاریابی است. پژوهش حاضر بر آن است تا تعریفی از این مفهوم، چرایی نیاز به آن و چگونگی یکپارچه کردن ابزارهای ارتباطی مختلف را از دیدگاه سازمانی با توجه به نقش کلی ارتباطات بازاریابی و مراحل مورد نیاز برای ساخت یک سیستم ارتباطات بازاریابی اثربخش ارایه دهد. همچنین مشاهده خواهد شد که یکپارچه کردن ابزارهای ارتباطی بدون طی کردن مراحل لازم برای ساخت یک سیستم ارتباطات اثربخش امکان پذیر نخواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.