شناسایی وتبیین آمیخته بازاریابی سبزموثربررفتارمصرف کننده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی وتبیین آمیخته بازاریابی سبزموثربررفتارمصرف کننده دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی وتبیین آمیخته بازاریابی سبزموثربررفتارمصرف کننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی وتبیین آمیخته بازاریابی سبزموثربررفتارمصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی وتبیین آمیخته بازاریابی سبزموثربررفتارمصرف کننده :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
این پژوهش به شناسایی و تبیین آمیخته بازاریابی موثر بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه های بزرگ عرضه کننده مواد غذایی در شیراز می پردازد. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر چگونگی اجرا توصیفی- پیمایشی است. جامعه ی آماری مورد نظر این تحقیق عبارت از همه ی مشتریان فروشگاه های بزرگ عرضه کننده مواد غذایی در شهر شیراز می باشد. در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی استفاده و ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردید. ابزار اصلی گردآوری داده ها پرسشنامه استاندارد بازاریابی سبز و استاندارد رفتار خرید مشتریان می باشد. روایی محتوایی پرسشنامه های با استفاده از نظر متخصصان و آزمون بارتلت مورد تایید قرار گرفته است. پایایی پرسشنامه های نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ برای پرسشنامه بازاریابی سبز ۰.۸۳۸ و برای پرسشنامه تصمیم خرید مشتریان ۰.۸۳۳ محاسبه شد. داده های حاصل با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل گردید. نتایج تحقیق نشان داد که بازاریابی سبز بر تصمیم خرید مصرف کنندگان در فروشگاههای بزرگ عرضه کننده مواد غذایی در شیراز موثر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.