شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ارزیابی سیستم نگهداری وتعمیرات لوکوموتیو در شرکت راه آهن تهران با استفاده از تکنیک AHPفازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ارزیابی سیستم نگهداری وتعمیرات لوکوموتیو در شرکت راه آهن تهران با استفاده از تکنیک AHPفازی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ارزیابی سیستم نگهداری وتعمیرات لوکوموتیو در شرکت راه آهن تهران با استفاده از تکنیک AHPفازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ارزیابی سیستم نگهداری وتعمیرات لوکوموتیو در شرکت راه آهن تهران با استفاده از تکنیک AHPفازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ارزیابی سیستم نگهداری وتعمیرات لوکوموتیو در شرکت راه آهن تهران با استفاده از تکنیک AHPفازی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ارزیابی سیستم نت انجام شده است. این مطالعه به صورت کاربردی به سیستم نت لوکوموتیو در شرکت راه آهن تهران پرداخته است. بر اساس ادبیات پژوهش و مبانی نظری مطالعات انجام شده پیشین، چهار معیار اصلی شامل ریسک، دسترسی، ارزش افزوده و هزینه به عنوان عوامل موثر بر ارزیابی سیستم نت، شناسایی شدند. برای گردآوری داده های پژوهش از مصاحبه و پرسشنامه خبره مبتنی بر مقایسه زوجی استفاده گردیده است. به جهت اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی سیستم نت از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی استفاده شده است. پرسشنامه های مبتنی بر مقایسه زوجی فی نفسه از روایی برخوردار هستند. برای بررسی پایایی پرسشنامه از نرخ ناسازگاری استفاده می گردد. در تمامی مقایسه های زوجی انجام شده نرخ ناسازگاری در بازه مورد قبول کوچکتر از ۱/۰ قرار داشته است. جامعه آماری پژوهش نیز گروهی متشکل از خبرگان و صاحب نظران باسابقه در زمینه برنامه ریزی و اجرای نت، بوده اند. بنابراین نمونه ای به حجم ده نفر استفاده شده است. نتیجه حاصل از مقایسه زوجی معیارهای اصلی نشان داده است: هزینه با وزن نرمال ۴۵۱/۰ از بیشترین اولویت برخوردار است. ریسک با وزن نرمال ۲۰۳/۰ در اولویت دوم قرار دارد. ارزش افزوده با وزن نرمال ۱۹۰/۰ در اولویت سوم قرار دارد. دسترسی با وزن نرمال ۱۵۶/۰ از کمترین اولویت برخوردار است. در نهایت با توجه به محاسبات انجام شده وزن نهایی هریک از شاخص های مدل با تکنیک FAHP محاسبه شده است. براساس خروجی تکنیک FAHP می توان گفت متوسط خرابی ها با وزن ۲/۰ در اولویت نخست قرار دارد. لوازم یدکی با وزن ۱۴/۰ در اولویت دوم قرار دارد. دسترسی به منابع انسانی با وزن ۱/۰ سومین شاخص با اهمیت است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.